Wednesday, September 23, 2009

Di sini tanpa kamu

hahahaha...
ni alih bahasa dari lagu here without u kumpulan 3 door down
siapa kata lagu melayu je jiwang?


DI SINI TANPAMU

seratus tahun menjadikan aku tua,
sejak kali terakhir ku lihat wajahmu yang jelita.

seribu cahaya telah menjadikan aku dingin,
dan ku tak fikir ku pandang ini dengan sama,

namun semua jarak yang memisah,
semuanya hilang sekarang bila ku bermimpikan wajah mu.

aku di sini tanpamu syg,
tapi kau masih dalam minda ku yang sunyi,
ku fikirkan tentangmu syg,
dan ku bermimpikan mu selalu,
aku di sini tanpamu syg,
namun kau masih di dalam bayangan ku,
dan mlm ini hanya antara kau dan aku.

berbatu-batu terus berputar,
orang dari semua arah mengucapkan hello,
ku dengar hidup ini berlebihan,
namun ku harap ia semakin baik akan datang,

aku di sini tanpamu syg,
tapi kau masih dalam minda ku yang sunyi,
ku fikirkan tentangmu syg,
dan ku bermimpikan mu selalu,
aku di sini tanpamu syg,
namun kau masih di dalam bayangan ku,
dan mlm ini hanya antara kau dan aku.

semua yang ku tahu,
dan ke mana saja ku pergi,
ia jadi semakin susah tapi tak dapat hilangkan cintaku,
dan yang terakhirnya tumbang,
bila semuanya telah dikatakan dan telah dibuat,
ia jadi semakin susah tapi tak dapat hilangkan cintaku

aku di sini tanpamu syg,
tapi kau masih dalam minda ku yang sunyi,
ku fikirkan tentangmu syg,
dan ku bermimpikan mu selalu,
aku di sini tanpamu syg,
namun kau masih di dalam bayangan ku,
dan mlm ini hanya antara kau dan aku.



susah gila nak tukar bahasa lirik lagu ni
hahaha...
ada yang salah kot.
=p

No comments: